Nu am mai fost la Cluj de sapte sau opt ani si tin minte cat timp a trecut pentru ca ultima vizita a avut loc pe cand lucram la Bolero. Datorita restaurantului Livada, mi-am facut un scop din ajunge din nou acolo!
Am aflat de Livada datorita unor prieteni, care stiindu-ma mereu in cautare de locuri cool, mi-au impartasit ultima lor descoperire. Mare mi-a fost bucuria atunci cand am ajuns acasa si m-am pus pe cercetat. Entuziasmata cum v-am obisnuit, am pus si cateva intrebari, iar raspunsurile le-am primit de la Alexandra Rat, Marketing & PR Livada.
1.De ce “Livada“?
Am încercat să transformăm grădina într-o continuare a ideii transmise în interiorul restaurantului, devenind un laitmotiv al acestuia, de unde și numele de Livada. Am reușit să finalizăm proiectul chiar la începutul verii, iar grădina noastră s-a numărat printre primele alegeri în materie de ieșit ale clujenilor, lucru care ne-a bucurat peste măsură, dar care în același timp ne-a obligat la menținerea și îmbunătățirea permanentă a serviciilor.
Feedback-ul clienților a fost foarte bun, felicitându-ne pentru amenajarea interiorului restaurantului, precum și pentru reînvierea spațiului verde din grădină.
2. Cine semneaza design-ul restaurantului ?
Ideea unui restaurant tradițional reinterpretat în stil contemporan a apărut în iarna anului 2012, moment în care am pus ochii pe spațiul de pe Strada Clinicilor. Lucrările propriu-zise au început la începutul lui Martie, de îndată ce vremea a permis acest lucru, dar nu înainte de a avea un proiect bine pus la punct, care să cuprindă toate detaliile. Temeliile acestuia au fost realizat de către arhitecții Radu Călin și Sebastian Mîndroiu de la PickTwo, apreciat de majoritatea publicațiilor și site-urilor de arhitectură specializate din Europa.
3. Ce are “Livada” diferit fata de alte restaurante?
Absolut tot! Lăsând gluma la o parte, putem declara cu mândrie că suntem printre singurii “cârciumari” din Cluj care n-am lăsat nici un detaliu la voia întâmplării! Toate aspectele au fost gândite și create în armonie unul cu celălalt, pentru a compune un tot unitar, un loc absolut diferit și unde fiecare se va simți special.
Noutățile din Livada încep cu cele mai mici detalii decorative in stilul eclectic care caracterizează cel mai bine ideea de bază de la care s-a pornit: reinterpretarea și reînvierea valorilor tradiționale într-o modalitate contemporană.
Ne bazăm de asemenea pe meniul de mâncare, creație a talentatului Chef Istvan Deak, deși foarte tânăr, deja deținător a câtorva premii la concursuri internaționale. Acesta a dat o reinterpretare modernă unor rețete străvechi, precum și o prezentare cu totul diferită. La noi veți fi surprinși și încântați de orice preparat veți alege!
4. Cui se adreseasa “Livada”?
Profilul clientului a fost stabilit încă de la bun început, chiar dacă pe parcurs am fost descoperiți și de către alți gurmanzi. Ne adresăm tuturor iubitorilor de preparate gustoase și cu aromă aparte, dar care țin cont si de prezentarea unui produs, celor care vor să savureze o mâncare atent preparată într-un spațiu frumos, ale cărui detalii să-i surprindă la fiecare vizită.
Clinicilor 14-16, Cluj-Napoca
Luni-vineri: 10:00 am-12:00 am
Sambata-Duminica: 12:00 pm – 12:00 am
In principiu nu pare sa fie nimic bai cu locul acesta, terasa este plina vara, lumea isi aloca sume mai mari de consum pentru ca e vara si orice e permis. Dar odata cu venirea vremii mai reci, se poate observa ca interiorul “cârciumii” este gol. Oricat de dichisit ar fi amenajat, design-ul nu tine loc de ospetie. Iar tocmai acest aspect este esentialul care lipseste acestui loc: ospetia. Cand vii si imi ceri 8 lei pe un lipton sau 20 de lei pe o gustare de varza ,ma cam iei la misto si nu imi face placere sa zabovesc prea mult pe la tine. Cand e rece afara, caut un loc unde sa stau la caldura si unde timp de cateva ceasuri sa mananc ceva bun si sa beau dupa pofta inimii fara sa ma gandesc la bani. Nu vad cum ai putea sa umpli localul cu fauna obisnuita sa petreaca multe ore in oras cand tu esti pus pe golit buzunare. Livada nu e vreo Baracca sa isi justifice preturile, Livada este putin mai spalat ca un music pub si acolo este domeniul ei.(ceva asemanator cu euphoria). Probabil ca patronii au pretentia de up-market, dar nu poti sa fii upmarket cu interior de pub de 200 de locuri. Poti sa fii upmarket cu interior de baracca de 50 de locuri, dar asta e alta poveste. Si faza faina e ca daca s-ar integra in categoria corecta de pub de mase cu mancare si bautura la preturi normale, ar face profituri mult mai mari ca acuma si chiar ar fi plin tot timpul.
Spor la pus masa !