Aesop este unul dintre acele brand-uri care m-a cucerit de la prima vedere si care nu conteneste sa ma nauceasca de fiecare data.
Pe langa faptul ca sunt topita dupa produse, dupa miriseme sau dupa packaging, ideea (pe care o pun desavarsit in practica) de a alege un design unic, total diferit pentru fiecare nou magazin deschis in orice colt al lumii, mi se pare geniala!
Astazi am dat peste noul magazin Aesop din Washington DC (al doilea din capitala SUA), cu un design semnat de studio-ul new-york-ez, Tacklebox. Peretii sunt imbracati in peste 30.000 de betisoare de pin, vechi de peste 100 ani, folosite in mod traditional pentru a usca frunzele de tutun.
Tacklebox le-a dat betisoarelor o cu totul si cu totul alta utilitate, le-a taiat si apoi aranjat pe perete intr-un fel de mozaic neregulat.
“The design is defined by local heritage, pairing a distinctive visual language with evocative materiality to weave the store into the fabric of the neighbourhood,” said Tacklebox.
Frumos si ingenios, as concluziona…
Photos via Dezeen.com
0 comments