search

TRAVEL
comments
2 comments

Am promis ca voi reveni cu mintea relaxata, poze multe, amanunte utile si amintiri frumoase. Despre partea cu mintea relaxata nu stiu ce sa va spun, dar de restul ma tin de cuvant.

Incepem in ordine inversa, mai intai cu fotografiile, amintirile si amanuntele din vacanta, iar in saptamanile ce urmeaza continuam cu nunta. Sa ma intorc, asadar, la saptamana pe care am petrecut-o in Sardinia. Inainte de a va povesti cat de frumos a fost, ce turcoaz era marea sau cat de gustos mi s-a parut calamarul grill, as vrea sa va invit la mine in curte ( acolo unde ma vedeti ca-mi fac gimnastica de dimineata).

Le Saline Palau este un resort care include mai multe vile, iar una dintre ele a fost doar a noastra pentru sapte nopti. N-am cuvinte, chiar nu am, sa va descriu cat de mult a putut sa-mi placa casuta construita din materiale specifice zonei ( granit, ceramica, lemn), cu o vedere sublima catre mare si aflata la doar 300 metri de plaja. Diminetile pe terasa cu o cana de cafea tare in fata, uitandu-ma la mare si facandu-ne programul pentru intreaga zi, nu mi se vor sterge prea curand din minte.

In fiecare zi am facut altceva si sincer sa va spun, nu mai stiu cu exactitate ce, dar nici nu m-am concentrat prea tare sa retin. Am vizitat toate oraselele din imprejurimi ( Palau, Porto Cervo, Cala Gonone), ne-am mutat prosopul des de pe o plaja pe alta, am mancat bine si am baut vin rose aproape in fiecare seara. Singurele opt ore pe care le retin cu lux de amanunte sunt cele pe care le-am petrecut pe o barca de poveste cu un capitan incantator. Opt ore in care am sarit in apa, am mancat paste gatite “la bord”, am baut vin, am atipit, am hranit pescarusii (nu eu, eu faceam poze), am baut cafea fierbinte si am pierdut notiunea timpului.

Ce am mai facut in rest? V-am zis ca nu mi-e foarte clar, dar mai stiu ca am mancat inghetata, ca ne-am catarat pe stanci ( nu m-am dat in vant dupa aceasta aventura), ca am mai inchiriat intr-o dimineata o alta barca pentru a viztita grotele din Cala Gonone ( Bue Marino, del Fico, Ispinigoli si mai erau cateva) si ca ne-a fost…bine, tare bine!

001

RSS Abonare la RSS

2comments

• Iulia Ivanov - October 11, 2013 at 7:47 pm - Reply

foarte, foarte, foarte dragute pozele :)
    e asa frumos sa vezi lumea ..

• Ioana - October 13, 2013 at 3:56 pm - Reply

Mmhh… frumos!! Si ca sa ramii in sfere sardiniene aici niste retete din regiune http://www.penguin.com.au/products/9781921382598/sardinian-cookbook. Enjoy!